Subscribe

Kurtlar Vadisi Pusu Osmanlı ‘ ya Döndü.

Merhaba sayın okurlarım bugün izlediğim kurtlar vadisi pusu bölümlerini düşünürken bununla ilgili bir yazı yazma isteği duydum.Ve bunu paylaşmak istedim.

Yıllardır kurtlar vadisini izliyorum.2003 ‘ten bu yana anladığım ve anlamadığım bölümleriyle beraber devam ediyor .Artık olayları kısmi olarak tahmin edebiliyorum.Polat Alemdar’ın hayranıyım.Bunun sebebini tam bilmemekle beraber Polat Alemdar’ı canlandıran kişinin rolünü iyi yapmasına ve noraml hayattada kültürlü mütevazı her gün magazin programlarına çıkmayan biri oluşuna bağlıyorum.Kurtlar Vadisi hep gerçekleri yansıtıyor.Bazen abartıları olsa da diğer dizilere oranla daha az olduğunu düşünüyorum.Hep Türkleri suçlu gösteren dizilere ve ülkelere güzel bir cevap olduğunu düşünüyorum bu dizinin yayınlanmasının.Polat artık fenomen haline gelmiş halk arasında.

Artık size yazının başlığındada bahsettiğim gibi Kurtlar Vadisi Osmanlı Gibi yazı dizisine geçiş yapalım.Kurtlar Vadisi’ni izlerken bakıyorum da Polat’ın yapamadığı iş giremediği yer yok.Eski Kurtlar Vadisi’nde Nizamettin Güvenç’in şu sözü aklıma geliyor”Polat Alemdar’ın aşmayacağı güvenlik engeli yok”.Polat ve arkadaşları Kurtlar Vadisi Pusu Dizisinde artık ayrı kutuplara çekildiler.Yani bölündüler.Ben bunu Osmanlı’ya benzetiyorum.Çünkü Osmanlı’da çok güçlü bir Devletti.Ama araya ayrımcılık bölücülü girdi.Üç kıtada hakimi olan Osmanlı Devleti Yıkıldı. Bu yazınında onuna geldik.Sürç-i lisan ettiysek affola.

Yazan: Furkan Koç

1 Yorum:

Açıkçası filmi izlemiyorum. Ama her bölümü Türkiye'de olaylara neden olacak bir film. Bu yüzden filmi destekliyorum. Furkan konuya güzel yerden bakmışsın ellerine sağlık:)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More